Härlig helg snart slut.

Nu har jag gjort så lite som möjligt i snart 4 dagar. Det enda nyttiga jag gjort är att tvätta och laga mat. En rabatt har också blivit färdig. Det har varit jätteskönt. Mycket frisk luft har det blivit. Natten mellan lör och sön var barnen bortlämnade. Då tittade vi på Da vince koden, jag tyckte att den var helt okej. Jonas somnade hela tiden sista halvtimmen så jag fick sparka på honom stup i kvarten. Tyvärr sov vi bara till kl 8. Jag sov som vanligt gott till mellan 4 och 5, sen slummrar jag mest. ÄR så trött på detta nu.

Just nu leker Felix med Lukas och Oscar leker med Rikard och Isabell. Jonas tjatar bort lite tid med grannen. Jag skall kolla vad dim stora barnen gör och sedan sätta mig isolen en stund till.

Har idag tvättat en stickad tröja aom är istl XL, nu ser den ut att passa lagom till Felix.

Kommentarer
Postat av: Mkulan den yngre

Har du varit ledig i fyra gagar denna helg oxså. Va luxigt.

2007-05-06 @ 16:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0