Jag vill SOVA i natt

Denna veckan har varit usel sovmässig sett. Det började redan förra helgen med tidiga morgonar, givetvis när det var min tur att gå upp med Fabian. Fredag vakande han 6 och söndag 5:15 vintertid, på lördagen sov han till 7.

Sen har det forsatt denna veckan med nattstrul.

Natten till måndagen var okej. Felix fick magsjuk på morgon, men var pigg och glad.
Natten till tisdagen kom Oscar vid 4 och somnade inte om, utan gick upp till sin säng igen vid 5. Strax efter vaknade Fabian och ville inte somna om. Fick honom tillslut att somna om, men då var det massor av annat som störde mig. Men jag fick i allafall slumra till ett antal ggr fram tills 7:30
Natten till onsdag var det Fabians tur att kräkas en gång vid 1. Men han somnade om snällt efter ca 1 timme. Fick sova oroligt fram till 7 iallafall.
Natten till torsdag var det min tur att magsjuka. 5 turer till toan mellan 23 och 4. Sov inte mycket åt gången.
Natten till fredag så var det Oscars tur. Kräktes en gång 3 och en gång 4. Nu är han pigg och glad.

Så i natt hoppas jag att jag får sova, Jonas får klara sig själv om han blir dålig:).

Men det är en lindrig magsjuka vi haft. Väldigt lätt att återhämta sig i från. Så nu vill jag att alla är friska och smittofria tills på torsdag. För då är det dags att dra med sig husvagnen till Timmernabben och fira påsk med smålandssläkten.

Kommentarer
Postat av: åsa gillar rosa

oj, vad massa nya inlägg! Roligt med massor av fina bilder. Jag ska hålla mina tummar att ni alla är friska till torsdag!

kram

2009-04-04 @ 07:24:34
URL: http://asagrundstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0