En arbetsdag avklarad

Så var det ny vecka igen, jag hoppas på att få jobba alla dagar som man skall denna veckan. Är så trött på sjuka barn och på att vara sjuk själv. Idag har jag gjort så lite som möjligt efter jobbet. Lagat mat och gjort ett nytt kort. Skulle behöva hänga upp tvätt, men orkar inte ta ner tvätt så att den nya får plats.
I morgon skall jag börja att lära upp vår nya kollega på jobbet. Så det blir ett par lugna dagar på jobbet. Det mesta jag kommer att behöva göra är att övervaka honom. Givetvis måste jag visa honom en massa saker först, men bästa sättet att lära sig på är att få göra det själv. Kommer förmodligen att få ett frispel efter några timmar.

Kommentarer
Postat av: Karamella

Hej!

Nu har jag tittat in på din vårgula blogg! Jättefin! Vad skönt med påskvecka - hoppas ni får vara friska nu. Vi hade en fantastisk vecka i Sälen förra veckan. Solen strålade varje dag, och vi fick rejält med färg. Jättehärligt! Ha det så bra och GLAD PÅSK!

Hälsningar Karamella från Aff

2007-04-03 @ 11:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0