GLAD PÅSK

Önskar alla mina bloggläsare en Glad Påsk.

Är så trött just nu, hoppades på en lång sovmorgon. Men tji fick jag. Vaknade kl 07:15 av att barnen hade bilrace på över våningen. Har sovit som en kratta i natt pga av våran katt. Som inte kunde bestämma sig om han skulle vara inne eller ute. Tur att vi är lediga några fler dagar.

Oscar var hos tandläkaren igår. Dom såg ingen fraktur på tanden men det var fortfarande lite svulet, så vi skall tillbaka om 1½ månad. Sen får han inte bita med framtänderna under 2 veckor. Och hur lätt är det att förklara för en snart treårig kille. Så nu får vi dela all hans mat, även frukt och smörgås. JAG KAN FAKTISKT ÄTA STORA BITAR; var Oscars ilskna kommentar när jag delade hans macka igår.

Ha en skön påsk med mycket god mat och godis.

Kommentarer
Postat av: Mkulan den yngre

ha entrevlig lång freda vem vet kanske dycker jag upp med disk eller tvätt.

2007-04-06 @ 08:27:20
URL: http://www.lajvonline.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0