Usel bloggare är jag.

Lovar att bättra mig.

Nu börjar vår semester igen. Veckan som kommer blir det nog mycket röj hemma ute och inne. På torsdag hoppas jag att vädret blir jättefint för då skall vi ha grillfest för alla vår vänner. Vi syns alldelse för sällan nu för tiden. Om alla kommer blir vi 14 vuxna och lika många barn. Alla tar själva med vad dom vill äta och dricka. Skall bli jättekul.

Om en vecka åker vi till Lilla Brattön tillsammans med min syster och hennes son. Då vill vi också ha strålande sol och varmt alla dagar.

image4


Barnen på deras gemensamma kalas för släkten.


image5


Marstrand

image6


Det har regnat ganska mycket den senaste tiden.

Några bilder på vad vi har upplevt senste månaden.

Kommentarer
Postat av: Solsemseter

JA nu har jag skrivit en liten dagbok på
min blogg. Hoppas på sol när vi kommer hem.

2007-07-24 @ 21:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0