Mycket pengar kunde det ha blivit.

Idag har jag klämt och känt på många fina kläder,oj vad pengar jag kunde ha gjort slut på. Försökte få Oscar att välja en rosa tröja men han ville inte ha den. Tyvärr vad det en del som var slut. Som gåva fick jag välja en solhatt, men det fanns inga i mina barn stl. som dom ville ha. Moa fcik en istället. Det blev bla en jättefin klänning till mig.

I morgon skall jag börja med mina gamla vanliga arbetsuppgifter, får se hur det går. Tror tyvärr inte att det kommer att funka. Känner mig lite som en belastning på jobbet, även om jag har att göra hela dagarna. Så är det svårt att få planeringen att funka eftersom jag inte klarar av framförallt en av testutrustningarna. Så jag hoppas att axeln samarbetar med mig i morgon. Håll gärna tummarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0