Just det!

Jag fyller visst år idag. Har idag vabbat med Oscar som hade kruppliknande besvär i morse.Men han piggade på sig hyffsat fort. Så vi åkte till jobbet med rabarberpajen som jag hade bakat åt dem. Mats fick en guldstjärna när han frågade om jag fyllde 25. Självklart svarade jag ja. (+7).
Fick fina presenter av Jonas och barnen. Sen kom Malin och barnen på en fika.

Felix lämnades idag på fritids för första gången, det hade gått jättebra och till hans stora glädje serverades det risgrynsgröt till frukost idag. Fröknarna på dagis hämtade dem kl 11.

Kommentarer
Postat av: Mkulan den yngre

SKALL LETA EFTER EN BÄTTRE BILD MIA HAR MASSOR FRÅN SKII ROCKEN

2007-05-30 @ 21:18:16
Postat av: Mkulan den yngre

nu är det juni åch du har inte skrivit någgot
i bloggen. annars

2007-06-08 @ 21:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0