Vad ska man säga!!!!

Under låtarna i ESC lovade jag Jonas att om Ukranina vann så skulle vi inte titta nästa år, hemskare bidrag än detta har jag aldrig sett eller hört under alla år vi har tittat. Kan säga att jag var ganska nervös att jag inte skulle få titta nästa år. Frankrike var inte mycket bättre, men åt dem skrattade jag så att jag grät. Så dom underhöll iallafall. Ukranina var bara pinnsamt dåliga. Kan inte fatta att dom kom på andra plats.
Måste säga att The Ark var bäst följt av Spanien och Grekland och jag är inget The Ark fan, skulla allra helst ha sett Andreas Jonsson i finalen.
Sen funderar jag på om vi till nästa år skall försöka att dela på finalen, en WESC och EESC. Så att östeuropa kan ha en egen final och då kanske vi kan ha en chans. Av alla 42 länder som skulla rösta så är jag ganska säker på att vi bara fick röster av länder i västereuorpa. Av  alla 24 länder som deltog var 8 från västra europa. Kanske något att fundera på. Inget ont om östeuropa.
Men jag tycker att The Ark var BÄST med väldigt stora bolkstäver.


Kommentarer
Postat av: Agge

Håller med dej...... jävla skit festival

2007-05-13 @ 00:25:57
Postat av: Mkulan den yngre

JA man kan ju bara sägga att vi tycker att vår låt var bäst. Japp så var det bara

2007-05-13 @ 08:19:05
Postat av: Mkulan den yngre

JA man kan ju bara sägga att vi tycker att vår låt var bäst. Japp så var det bara

2007-05-13 @ 08:53:16
Postat av: Johanna

Jag såg inte finalen och det verkar som jag inte missade så mycket heller?

2007-05-13 @ 18:18:55
Postat av: Mkulan den yngre

JA hur känns det i bena? Känns lite i vaderna faktiskt. Skriver du upp hur många steg det blev.

2007-05-14 @ 21:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0