Har blivit utmanad

4 av mina favoritprogram på tv:
* Vänner
* Greys Anatomy
* CSI NY
* Roomservice

4 saker som jag gjorde i går:
* Var ute och gick
* Lagade mat
* Tittade på TV
* Åt godis

4 saker som jag längtar till:
* Snö
* Våren
* Lindvallen v 10
* Att åka ut med husvagnen

4 favorit restauranger:
* Pizza hut
* IKEA (billigt och nåderlunda gott)
* Burger King
* Äter så sällan ut så jag kommer inte på mer.

4 saker på min önskelista:
* Pengar
* Spa helg
* En till toalett
* Nya kläder

Har inte så många vänner med bloggar som inte redan har blivit utmande, men utmanar Malin K.

Sen var det en till

Här är reglerna:Gå in i mappen mina bilder.- Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i den mappen.- Visa bilden på bloggen och skriv något om den.- Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.- Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanade.Här är reglerna:Gå in i mappen mina bilder.- Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i den mappen.- Visa bilden på bloggen och skriv något om den.- Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.- Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanade.

Denna bilden blev det:



Några av mina tomtar som finns framme till jul.

Tar en bild till eftersom vi har bilder på lite olika ställen, men jag har inga under mina bilder.



Här har vi Felix under en sommardag 2006.

Här utmanar jag också Malin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0