Onsdag 4/4-07

I dag efter jobbet var vi och fikade på Granehill. Gott kaffe med dopp och trevligt sällskap. Barnen roade sig själva, det är så skönt nu när dom har blivit så stora.
Tänkt om det kunde bli varmt hela dagarna, så att barnen slapp vinterkläderna. Igår när jag hämtade barnen från dagis hade Felix overall på sig, det var 12 grader ut. Hans fröken måste vara frusen av sig. Det första han sa när han såg mig var; JAG ÄR SÅ VARMMM. Vi bytte innan vi åkte:). Sen när vi kom till mormor och morfar så satt mormor på altanen med linne och shorts. Det var vindstilla där.  Vilken skillnad det kan vara:)
När vi kom därifrån ramlade Oscar och slog i munnen, så ena framtanden uppe är lite lös. Så i morgon måste jag komma ihåg att ringa till tandläkaren.

Sista dagen att jobba i morgon sen ledigt i FYRA dagar. Så härligt. Jonas har tur och jobbar bara halvdag i morgon. Själv ligger jag back tidsmässigt på jobbet. Så jag får snällt vara kvar hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0