Längesedan sist

Vad har hänt sedan sist?

Sommaren har kommit och det med besked. I morse när jag gick upp var det 24 grader varmt.
Vi har hunnit ha två kalas. Barnkalas för Felix och kalas i dag för bägge pojkarna för familj och släkt. Många nya fina presenter har det blivit.

Vi har varit och hälsat på förskolan som Felix skall börja i. Det kommer att bli jättebra. Vi kom samtidigt som Emelie, barnen bara försvann när vi kom in. Känns verkligen jätebra.

Jag längtar verkligen efter lite ledig nu, framför allt nu när vädret har varit så himla fint. På jobbet är det ca 30 grader nu, man känner sig lite knäpp i huvudet när dagen är slut.

I går var jag och svärmor på Mamma Mia, det var helt otroligt bra. Skulle vilja se den igen och igen. Men det kostar ju hutlöst mycket. Fick min biljett av svärmor och svärfar i födelsedagspresent.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0