Ännu en långhelg till ända!!

Det har varit skönt att vara lediga i 4 dagar. Skall försöka att samanfatta vad vi har gjort.

Torsdag:
Sovmorgon eftersom Felix sov över hos mormor och morfar. Tråkväder. Momor och morfar lämnade hem Felix vid 12, fikade då. Vi röjde en del i barnens rum under dagen. 9520 steg

Fredag:
Var på Backplan och shoppade lite kläder till barnen och en jacka till Jonas. Hämtade några nya stämplar och papper för att göra studentkort. På eftermiddagen pasade vi Karsk. Så det blev en del röjt både ute och inne. 12044 steg

Lördag:
Var i Nödinge en stund på förmiddagen. Resten av dagen röjdes det hemma. Planterade blommor i mina krukor. Fikade hos grannarna på kvällen. 12383 steg.

Söndag:
Sovmorgon, alla vakande kl 08, tom med Felix. Händer inte så ofta. 6-årskalas för Lukas i Prässebo. Samma röj som vanligt hemma. Farmor och farfar på middag.

Vi har fått ordning på var häck som vi inte har brytt oss om dom senaste åren. Känns jättebra. Det är Jonas som har gjort allt jobbet. Jag har mest hejat på och bidraget med dryck och lite krattning. Jag har försökt att få ordning inne istället. Nu börjar det att närma sig kalastider i denna familjen.

Felix har tappat 2 tänder till och bägge har han råkat att svälja.
Oscar är inne i värsta VARFÖR perioden. Plus att han vill veta ALLT.

Nu skall jag börja att ladda inför nästa vecka. Är något inplanerat varje dag utan onsdag än så länge. Och så skall man behöva att jobba hela veckan också:)

Jag har sålt 9 av mina hemmagjorda kort. Jättekul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0