Känner mig väldigt duktig!

Idag var det grillkväll på dagis. Det började med en liten tipspromenad. Bara frågor ur sagor. Det var tur att barnen var med. Jag kunde inte svaren på alla. Felix kunde alla utan en, men den kunde Oscar. Men vad jag hörde från andra var det många som hade fel på den frågan. Efter detta grillade vi korv, barnen hade knapp tid att sitta stilla länge nog för att få i sig sina korvar.

När vi skulle åka hem beslutade jag mig för att gå isället. Detta gör att jag känner mig väldigt stolt över mig själv. Allt för denna stegtävlig på jobbet. Men jag har klarat mitt mål alla dagar utan en. Jag har sagt att jag skall gå över 9000 steg per dag, men det får gärna bli 10000. En dag har det blivit över 9000 och en dag bara 8200 steg. Men alla andra dagar är jag över 10000. Idag har det blivit 13300 steg än så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0