Tiden går för fort!!

Känner som att jag inte riktigt hinner med allt jag vill.

I lördags hade jag en underbar dag med mina kollegor Johanna och Therése med lilla Engla. Vi var i stan och jag passade Engla medans de andra tittade på tyd och mönster. Sen tog vi långlunch på Pizza Hut, lite shopping coh avslutade med en fika hos Johanna. Var jätteroligt att få umgås på detta sätt, mycket barnprat, gravidtet och lite förlossning. Johanna väntar sitt första barn till sommaren.

I söndags var jag, barnen och grannen på marknad i grannby, blir mindre och mindre vettigt på den för varje år. Senare åkte jag med grannen och hennes dotter till Trollhättan för att handla lite. På väg hem blev vi påkörda i sidan. Inga allvarliga skador på oss eller bilen. Men vi blev rejält skärrade. Jag kände av lite i nacken, så idag har jag varit på vårdcentralen och blev där skickad till NÄL för att röntga nacken. Allt var helt okej. Det som stör mig mest nu är att höger armen och framför allt handen domnar bort emellanåt. Men detta skulle gå över trodde läkaren. I morgon skall jag jobba, läkaren frågade om jag kunde återgå til jobbet. Och eftersom jag inte blev skadad ser jag inga problem med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0